2013. február 18., hétfő







Kicsi, mondd el nekem, milyen Isten!


"9 évvel ezelőtt én segítettem világra Sachit. Amikor 4 éves lett, a kisöccsét is én köszöntöttem. Alighogy a kicsi megszületett, Sachi kérte a szüleit, hadd maradjon egyedül az újszülöttel. Féltek, hogy a legtöbb négyéveshez hasonlóan féltékeny a kicsire, és meg akarja ütni vagy verni, ezért nem egyeztek bele. De a lány semmi jelét nem mutatta féltékenységnek. Kedvesen gondozta a kicsit és egyre jobban könyörgött, hogy hagyják vele egyedül. Végül a szülei megengedték. Örömittasan ment be a kicsit szobájába és becsukta az ajtót, de az résnyire kinyílt. A szülei belestek és kihallgatták. Látták, hogy a kis Sachi csendben az öccséhez lép, az arcát odadugja az övéhez és halkan megkérdezi:

-Kicsi, mondd el nekem, milyen Isten. Mert már kezdem elfelejteni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése